reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Blahutová

Dominika Blahutová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, žieňa, semtam dievčatko z rodu ľudí. Mám veľa radosti, šťastie, priateľov, obyčajné problémy, nezmyselné depky a život asi ako každý priemerný, trošku viac šťastný človek. a pritom úplne špecifický a iný:) Zoznam autorových rubrík:  vidím, nevidímSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Veľmi dávna spomienka

Dominika Blahutová

Veľmi dávna spomienka

Čo som si myslela? Teda, alebo čo som skôr čakala?! Že prídem krásna, voňavá s úsmevom a vyobliekaná a on mi padne k nohám? Snáď som si nemyslela, že ma aspoň po tom zakryje...

  • 2. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 441x
  • 0
(ne)predaná

Dominika Blahutová

(ne)predaná

Práve som si spomenula na jednu príhodu z mojej ešte mladšej mladosti, než akú zažívam teraz. Je to príbeh o tom , ako ma chcel kamarát predať druhému kamarátovi. volal sa Ďuri- teda ten čo ma chcel kúpiť..

  • 4. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 377x
  • 0
badieflbba,fhajug,sd

Dominika Blahutová

badieflbba,fhajug,sd

Snažím sa byť zrozumiteľná. Snažím sa hovoriť artikulačne správne. Snažím sa, aby ma bolo počuť. A snažím sa prispôsobiť vhodným, nevtieravo chápavým postojom voči daným osobám... o ktoré samozrejme stojím.

  • 27. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 282x
  • 50
kefka

Dominika Blahutová

kefka

Nikdy pri umývaní zubov nestojím pri umývadle. Pripadá mi to zbytočné zabíjanie času. Radšej pri tom behám po byte, počúvam hudbu, tancujem, alebo sa obliekam či „čatujem“ na nete. No veď hej, toľko vecí sa dá pri tom robiť, tak prečo by som mala stáť pred zrkadlom, škeriť sa na seba, sledovať ako desne mi stoja vlasy a že by som mohla schudnúť. No nie to radšej nie. Vždy sa radšej premávam a zneužívam nadobudnutý čas na svoje záujmy.

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 116x
  • 29
niekedy

Dominika Blahutová

niekedy

Niekedy sa možno nemáme brániť smrti keď sa blíži. Možno práve vtedy má prísť...

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu