reklama

cesta necesta

Znova sedím v autobuse a myslím že mi zas treba cikať. Môžem akurát tak na to nemyslieť a obzerať sa okolo. Na ľudí, na dediny mihajúce sa mi za oknom a kopec, kopec ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Autobusár sa trápi s eurom a slovenskými korunami.Len ťuká do toho svojho stroja a snaží sa ukludňovať. Normálne mi ho je ajsem-tam ľúto..

Keď už sú tu tie naše groše napadá ma, čo tak si kúpiťnejakú tú peňaženku. Nie tú Euro s tými všelijakými priečinkami, však to jepredsa predsa  trápne, ja si asi kúpimnejakú tú frajerskú kde mi to bude cinkať a budem to v nej aspoň hodinuhľadať, však nech je sranda..

Na bankomat asi zabudnem, pominú sa moje časy keď som sivyberala po stovke. Snáď mi to dá aspoň 5 eurovku. A ak nie tak si štyrirožky zaplatím kartou, s mojím šťastím v obchode kde im to práveteraz a zrovna pri mne nebude fungovať. Takže ja asi jesť nebudem, veďnačo sa napchávať bielym pečivom, no nie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Akurát som zistila že mi ten radiátor v buse dosť hreje na nohu.. ale som lenivá na toaby som si ju posunula..a okrem toho podopiera mi laptop, takže o čom ,nie? Asi si ju nechámporiadne vyhriať a potom začnem zarábať ako nízkorozpočtový ohrev, fungujúcina už spomínané rožky.. nejako predsa musím vyžiť, keď je tu tá krízaa jej druhá vlna sa blíži.. a predsa len zarábať si popri škole akonožný radiátor neje až tak zlé...

Asi by som šla na nejakú party, alebo len tak do rána strávila čas v krčmičkes kamošmi. Rozbiť všetky svojezásoby, aj seba, smiať sa a vystrájať. Vzbúriť sa aspoň na pár hodínvšetkým systémom sveta, cítiť sa slobodne a samozrejme ako Zemepán, čovšetko vie a všade bol. No nebolo by to fajn? Len tak si uletieť? Čo taktodnes?... hm, no asi nie.. ževraj sa mám učiť.. a trebalo by aj.. zajtra mačaká písomečka a ja ako vždy nechávam všetko na poslednú chvíľku.. po komto dieťa je?? No asi po nikom, asi som sama po sebe..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už som si tú nohu posunula, potencionálna kariéra padla.Nevadí, ja skúsim vymyslieť niečo ďalšie a začnem podnikať. Určite, keďprídem na to ako..

A inak už sa mi tu fakt nechce sedieť. Asi by som siradšej sadla na iné miesto...

Dominika Blahutová

Dominika Blahutová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, žieňa, semtam dievčatko z rodu ľudí. Mám veľa radosti, šťastie, priateľov, obyčajné problémy, nezmyselné depky a život asi ako každý priemerný, trošku viac šťastný človek. a pritom úplne špecifický a iný:) Zoznam autorových rubrík:  vidím, nevidímSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu