reklama

kefka

Nikdy pri umývaní zubov nestojím pri umývadle. Pripadá mi to zbytočné zabíjanie času. Radšej pri tom behám po byte, počúvam hudbu, tancujem, alebo sa obliekam či „čatujem“ na nete. No veď hej, toľko vecí sa dá pri tom robiť, tak prečo by som mala stáť pred zrkadlom, škeriť sa na seba, sledovať ako desne mi stoja vlasy a že by som mohla schudnúť. No nie to radšej nie. Vždy sa radšej premávam a zneužívam nadobudnutý čas na svoje záujmy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Nadšeneo tom rozprávam. Vždy sledujem ako sa ľudia zatvária keď im to poviem.Niektorí sa smejú, iní sú zdrvení ba až urazení, že ono to je normálne keďstojím pri umývadle a sledujem sa. Áno tým mi chcú naznačiť, že to čorobím ja normálne nieje. Viem si spočítať 2+2, dokonca aj tú veľkú násobilkuovládam, hoci 8x8 a 8x7 mi robí problém, ale na výsledok sa vždy niekohoopýtam.

Mnesa ten čas čo získam páči. Vtedy si ho tak uvedomím a som za neho vďačná.Robím to odmalička, tak prečo s tým prestať? Lebo niekto mi smiechomnaznačí, že keď stojím pri umývadle je to úplne normálne? Nie nieje.A prečo by malo byť. Ja som normálna. Teda vrámci normy určite.A vlastne prečo sa zaoberám normálnosťou, veď kto má na ňu pravidlovékritéria?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno,odpoviem. Nesmierne veľa vecí sa dá pri takom chodení so zubnou kefkou robiť.Síce niektoré možno len jednou rukou. A no? Niektorý ľudia ruky ani nemajúa ja mám volnú vtedy až jednu.

Mojechodenie s kefkou začalo už dávno. Nikdy som neobsedela dlho na jednommieste. Dokonca nenávidím sa vracať takou istou cestou akou som prišla. Všetkyveci čo vidím prvýkrát alebo prežijem prvý raz trvajú pre mňa nesmierne dlhoa na druhý krat si uvedomím aká krátka a nevýrazná vec to je. Lenprvýkrát ju nasajem úplne a potom asi len púsťam v mysli zrýchlenýobraz. No neviem. Ale to s kefkou nemá nič.

Jaa kefka- no viem to že to nerobím jediná, teda neviem to iste. Robil to ajmôj bratranec-vlastne my sme s tým asi začali spolu. Chceli sme sa hrať ajkeď sme si umývali tie otravné zuby. Tak sme sa dali s kefkami do pochodu.Bol mi ako brat, všetok čas som sním trávila. Len s ním som sa hralaa jeho som mala vždy najradšej aj keď ma skoro stále len hneval. Je staršío rok ale neznamená že rozumneší. Len je väčší výmyselník a ja viacasi zodpovedná, alebo pravdovravná? No neviem, ale nesmierne rada soms ním bola. Vždy sme behali po dome s tými našími kefkami a usmievalisa na všetky strany. Pena nám tiekla z úst a podla nej nás mohli ajvystopovať. Všade sme zanechávali stopy v podobe nejakofarebnej peny. Boloto fajn umývanie zubov.No a mne to ostalo. Možno aj jemu,ale to neviem uždávno sme si neumývali zuby spolu...

Dominika Blahutová

Dominika Blahutová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, žieňa, semtam dievčatko z rodu ľudí. Mám veľa radosti, šťastie, priateľov, obyčajné problémy, nezmyselné depky a život asi ako každý priemerný, trošku viac šťastný človek. a pritom úplne špecifický a iný:) Zoznam autorových rubrík:  vidím, nevidímSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu